خبر مهم | اعتبار طرح فجرانه کالابرگ در این تاریخ به پایان می رسد | تکلیف تمدید این طرح مشخص شد؟

مشاور امور رفاهی اظهار داشت: نوبت سوم طرح فجرانه کالابرگ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد و برای ادامه این طرح یا برگشت به روال قبلی کالابرگ یا روش دیگر هنوز تصمیم‌گیری نشده است و در این مورد باید در سطح هیات دولت تصمیم‌گیری شود.
خبر مهم | اعتبار طرح فجرانه کالابرگ در این تاریخ به پایان می رسد | تکلیف تمدید این طرح مشخص شد؟
کد خبر : ۶۴۶۱۶

سید رضا یحیوی اظهار داشت: نوبت سوم طرح فجرانه کالابرگ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد و برای ادامه این طرح یا برگشت به روال قبلی کالابرگ یا روش دیگر هنوز تصمیم‌گیری نشده است و در این مورد باید در سطح هیات دولت تصمیم‌گیری شود.

مشاور امور رفاهی خاطرنشان کرد، دولت تاکنون در قالب اجرای سه ماه طرح فجرانه کالابرک الکترونیک ۲۸ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده و آورده خود مردم نیز ۸۴ هزار میلیارد تومان بوده است و در این زمینه تا کنون ۱۴۲ میلیون بسته غذایی بر سر سفره مردم قرار گرفته و شرایط ایجاد امنیت غذایی در ۷ دهک پائین درآمدی جامعه را فراهم کرده است.

یحیوی گفت: ظرف چند روز آینده در مورد طرح کالابرگ فجرانه در دولت تصمیم‌گیری می‌شود.

فارس نوشت: در طرح کالابرگ الکترونیک ۱۱ قلم کالای خوراکی شامل (گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، شیر، ماست، پنیر، برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، قند و شکر) با یارانه تشویقی ۲۲۰ هزا رتومان برای هر نفر یارانه بگیر در ۷ دهک کم درآمد اختصاص می‌یابد که باعث ایجاد امنیت غذایی در خانوار‌ها شده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر